Tuesday, December 06, 2005

this just in...re: o week day 4:
At 5/12/05 22:32, ASB said...

What a shame that you have no respect for legendary African American women. Just goes to show why the black community still cannot unite -- there is always at least one of us who wants to bring others down. Jealousy is ugly on you!

i might refer asb to this entry.

and now...

snippets of a random conversation take 11



mom: yeah, she [summer m.] said she really liked san francisco.

grandma: oh, i just knew she would.

mom: she had a really nice time.

grandma: (whispering) you know, i was gonna tell her san francisco was, like, the gay capital of the world, but i didn't.

mom: ma, i think she knows that.

grandma: (still whispering) oh, okay.

mom: are you alone?

grandma: (still whispering) yes.

mom: (whispering) then why are you whispering?


PLEASE TAKE TIME TO ACKNOWLEDGE THE GREATNESS THAT WAS SNIPPETS OF A RANDOM CONVERSATION TAKE 10. I WILL REPOST THAT SHIT IF I HAVE TO.

thank you for your time.


language alone protects us from the scariness of things with no names. language alone is meditation. ~toni morrison

8 Comments:

Blogger MB said...

10 is one of those you had to be there convos or you have to know phoenix. if you know phoenix then 10 is standard fare

6/12/05 00:13  
Blogger Hollambeeee said...

LOL..."then why are you whispering?"

hahaha

6/12/05 00:22  
Blogger Phoenix said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6/12/05 16:22  
Blogger mwilli said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7/12/05 14:20  
Blogger mwilli said...

san fran ain't that gay. ok who am i kidding? it is like the gayest city ever!

7/12/05 14:21  
Blogger Phoenix said...

mb's straight tryin' ta clown! that's ahite though...while i didn't initially find my comment as amusing as my buddy summer, when reading it outloud (as i love to do) to some of my seattle peeps, i couldn't help crackin' myself up (which i also love to do). (mind you, neither of them found it particularly amusing either...but whatever...)

truth be told, that ish is still mad funny. y'all need to get it together and recognize the genius! (read it outloud with a friend, maybe that'll get you to understand the complexity of such simple, yet profound/random humor).

always,

me

8/12/05 14:25  
Blogger MB said...

umm like i said, "i think you had to be there"

11/12/05 13:49  
Anonymous Anonymous said...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
» »

1/12/06 09:33  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home